Tuesday 23 July 2013

LAWATAN KE GUA MUSANG
(3 HARI 2 MALAM)

HARI PERTAMA:

3.00 Petang -  bertolak dari Kuala Lumpur
                     Dijangka tiba di gua Musang
                     Sambutan ketibaan oleh Homestay
                     Batu papan
                     Minum petang
                     Pembahagian keluarga/rumah
8.00 Malam    Makan malam di Gua Madu








HARI KEDUA

8.00 pagi       minum pagi di Homestay batu Papan
9.00 pagi       mendaki Gua Musang
12.30 t/hari    Makan tengahari di stesen bas Lama
1.00 t/hari      Solat zohor di masjid Tengku Faiz Gua Musang
2.00 petang    lawatan ke Taman Etnobotani (KESEDAR)
3.30 petang    lawatan ke Padang Golf
5.00 petang    check in di Kesedar Inn
                     BBQ









HARI KETIGA

8.00 pagi        minum pagi di Kesedar Inn
9.00 pagi        melawat Perkampungan PPMS
10.00 pagi      lawatan rumah ibadat Tionghua
12.00 t/hari    makan tengahari
2.00 petang    bersurai

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                PRICE  :RM 200.00 NET PER PERSON  
       ( MIN.40 ADULT PAX)





No comments:

Post a Comment